Koolituse esimesel päeval tutvusime eTwinningu tegevustega ning tegime meeskonnatööd kasutades erinevaid veebivahendeid.
Illustreerimaks meie tegevust, siis väike ülevaade meie koolitusel osalejatest
Tutvusime erinevate projektidega, mis on juba teostatud ning püüdsime neid ka hinnata, samas tutvustasime teistele mõnda oma koolis juba läbiviidud projekti. Meie projektiks oli Maailmahariduse nädal, mis toimus 17.-24, november 2014.a. Juuru koolis. See oli üks õnnestunud üritus ja meeldis nii õpilastele kui ka õpetajatele.
Meeskonna järgmiseks ülesandeks oli mõelda projekt, mida saaks oma koolis läbi viia ja postitada see eTwinningu foorumisse. Meie projektideeks oli vastlapäeva kommete tutvustamine Soome ja Rootsi õpilastele (sihtgrupiks 12-15 aastased).
Tore ja töine päev oli.
2. päev
Kahe tunni jooksul tutvusime erinevate veebivõimalustega. Osa proovisime ise läbi ja mida ei jõudnud, selle kohta saime lühiülevaate. Üsna tihe ja inforikas tegevus. Enne läbiproovimist tegime hääletuse selle kohta, mis kõige rohkem huvitab keskkonnas flisti
Seejärel alustasime kõige populaarsemate vahendite katsetamist ja siin väike ülevaade, milliste keskkondadega tutvust tegime:
- video valmistamisega stupeflix.com keskkonnas, kus võimalik pildiseeria tekitada ja taustaheli lisada. Tõeliselt huvitav toimetamine oli ja saime jälle targemaks
- fototöötluse suhteliselt kiire võimalusega http://www.picmonkey.com/ keskkonnas
- koostööruumiga, kus hea võimalus mõtete edastamiseks, kommenteerimiseks, kalenderplaan jne. tegemiseks http://thinkbinder.com/
- projekti koostamisel ajatelje loomise keskkonnaga http://www.capzles.com/ , kus võimalik planeerida oma tegevus ajaliselt ning luua järjepidevus
- tagatoa/jututoa loomine, selleks, et õpilased saaksid omavahel arutada, kui mingi projekt käsil https://todaysmeet.com/ Näieks-kui õpetajad korraldavad omavahel vestluse Mistery Skypes (õpetajate skype) ja ainult nemad teavad, kellega (millise riigi õpetajaga) nad suhtlevad ning lasevad lastel arvata, kellega tegemist, siis hea neile luua jututuba, et õpilased (ühe riigi omad) saaksid omavahel suhelda.
Kokkuvõttes olid kaks väga töist, huvitavat ja harivat päeva, millele andis lisaväärtuse meie meeskonnatöö. Tegelikult peakski koolist saatma erinevaid inimesi koolitustele, mis mõeldudki kooli meeskondadele. See oleks üks võimalus tugevdada koolikollektiivi ja muuta seda aktiivsemaks. Meie püüame oma projektiga edasi minna ja see realiseerida ning edasi minna vastu uutele väljakutsetele.
Taas üks digipöörde võimalus meie koolis.
Siin ja eelmises postituses on hästi paljudest keskkondadest juttu. Kuidas on õpetajad neisse suhtunud? Milliseid keskkondi nad on enda ja õpilaste jaoks kasulikuks hinnanud?
ReplyDelete